Τα «Γλέντια» στη Γρίβα…

Αποχαιρετιστήριο πάρτυ για τα παιδιά της Γρίβας που θα αρχίσουν τη θητεία τους στο στρατό…13 Αυγούστου 2010!
Μακεδονικό γλέντι χαρακτηρίστηκε και υπήρχαν αφίσες στους πίνακες ανακοινώσεων. Ένιωσα ντροπή που είμαι από τη Μακεδονία. Καπηλεύονται το όνομα ενός χωριού με ιστορία. Ο προβληματισμός μου ήταν σχετικά με τη δημοσιοποιήσει του βίντεο στο blog μου. Αν θα είχα το δικαίωμα να σπιλώσω την πλειοψηφία των Γριβιωτών με την αναπαραγωγή του βίντεο. Τους φιλόξενους περήφανους Γριβιώτες. Η ατιμωρησία προκαλεί τέτοιες συμπεριφορές. Είναι γνωστό άλλωστε ότι οι φιλοσκοπιανοί είναι κυρίως αυτοί που έχουν μπερδέψει την ασυδοσία με την ελευθερία του πολιτισμού και τη δημοκρατία! Αδρανούμε και σφάλουμε…

Σχετικές δημοσιεύσεις

41 Άποψη για τα “Τα «Γλέντια» στη Γρίβα…”

  1. ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    Και όμως ούτε ένα σχόλιο δεν αναρτήθηκε για τη συγκεκριμένη εκδήλωση . Είναι λεπτό το όλον ζήτημα , καίει και κανείς δεν είναι διατεθειμένος να βάλει τα χέρια του στη φωτιά . Είναι γνωστό σε όλους αλλά κανείς δε μιλάει . Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι . Και λόγο του ότι είναι κρυφό μόνον ψιθύρους ακούς αριστερά , δεξιά την ίδια ώρα που τα ΑΗΔΟΝΙΑ βαράνε τα όργανα όσο πιο δυνατά γίνεται για να ακουστούν όσο το δυνατόν μακρύτερα .
    Θα αποτελούσε βέβαια ντροπή και υποτίμηση της νοημοσύνης κάθε σοβαρού πολίτη αυτού του τόπου να αποδεικνύουμε συνεχώς ιστορικά το αυτονόητο . Οτι δηλαδή η Μακεδονία είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι είναι Ελληνική , δυστυχώς όμως στην Ελλάδα του 2010 πρέπει έστω και τα αυτονόητα να τα υπερασπιζόμαστε .
    Όσον αφορά τώρα στη συγκεκριμένη εκδήλωση η οποία δεν είναι η πρώτη φορά που λαμβάνει χώρα στο πανέμορφο χωριό της Γρίβας , και για την οποία αναρτήθηκαν αφίσες από ………. άγνωστους διοργανωτές και σύμφωνα με το video οι συμμετάσχοντες διασκέδασαν με τη ψυχή τους τα λόγια είναι περιττά . Προφανώς πρόκειται για ένα ethnik γλέντι στα πλαίσια της πολυπολιτισμικότητας που χαρακτηρίζει πολλές περιοχές των Βαλκανίων . Οφείλουμε όλοι μας ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μόχθησαν ώστε να επιτύχει η εκδήλωση και…………… να διαφημιστεί ο τόπος μας . Εξ’ άλλου έως τώρα μόνο τη Μελίτη θαυμάζαμε στο youtube . Και αν ισχύουν οι ψίθυροι ότι , σε παρόμοιο γλέντι που έλαβε χώρα και πάλι στη Γρίβα αυτό το καλοκαίρι , μας έκανε τη τιμή να είναι παρών ο Επίσκοπος Μακεδονικής Εκκλησίας Οχρίδος και Πάσης Μακεδονίας (αυτός είναι ο τίτλος του) ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΤΣΑΡΚΝΙΑΣ (ψευδοεπίσκοπος της ψευδοσχισματικής εκκλησίας των Σκοπίων κατά το Οικουμενικό Πατριαρχείο) , τότε πρέπει να ευχηθούμε και εις ανώτερα . Να δούμε κάποια στιγμή στα πλαίσια της διαπολιτισμικής επικοινωνίας , γιατί όχι , και το πρωθυπουργό της F.Y.R.O.M κ.Γκρούεφσκυ .

    -ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ – ΕΝΟΧΗ ΑΠΑΘΕΙΑ –
    ΕΝΟΧΗ ΑΠΡΑΞΙΑ – ΕΝΟΧΕΣ ΑΝΩΝΥΜΙΕΣ

    Απέναντι σε ένα …..πολυπολιτισμικής υφής ζήτημα άνευ σημασίας που συνεχώς διογκώνεται .

  2. Χρήστος Αθ. Κόιος

    προς ΑΝΩΝΥΜΟΣ : Νομίζω οτι κάνετε λάθος στην αναφορά σας οτι » Είναι γνωστό σε όλους αλλά κανείς δε μιλάει «.
    Η Εφημερίδα της Γρίβας, έφερε το Σχετικό Βίντεο στο Φώς και ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ άμεσα σχετικό άρθρο απο τις 06 Σεπτεμβρίου 2010, με Θέμα : Το ” Γριβιώτικο Γλέντι ” αναζητά Ελληνικούς Υπότιτλους ! » … κόντρα σε όλους και σε όλα με κριτήριο μόνο την Αλήθεια και το ΔΙΚΑΙΟ.
    Με την αρθρογραφία μας αυτή ( βάζω πληθυντικό γιατί οι περισσότεροι Γριβιώτες είναι ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ )… δίνουμε το στίγμα μας απο ΔΩ και στο ΕΞΗΣ το όνομα της Γρίβας , Δεν θα χρησιμοποιείται έτσι » ΕΛΑΦΡΑ » απο κανέναν πλέον…για ιδίους σκοπούς.

    Σαν ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ δεν κινδυνεύω απο καμμία απροσδιόριστη Μειονότητα, σαν Γριβιώτης όμως έριξα Μπουνιά στο Μαχαίρι με την συμπαράσταση των περισσοτέρων στη Γρίβα

    προς maria : » Η ατιμωρησία προκαλεί τέτοιες συμπεριφορές.» … δεν μπορεί κανείς στην Δημοκρατία να επιβάλει την αποψή του. Μπορούμε όμως ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να καταδείξουμε σε ολους την αλήθεια με επιχειρήματα. Να αγωνιστούμε και να προασπιστούμε τα Δίκαια της Φυλής μας. Σε μάς έλαχε να Ματώσουμε…και θα το κάνουμε.

    Οι ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ είναι ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ…δεν υπάρχουν ΑΛΛΟΙ !.

  3. makintosh

    Ξυπνήστε παιδιά. Σε λίγο θα σας λένε ότι ανήκετε στη Δημοκρατία της Μακεδονίας! Τ αηδόνια πληρώνονται όχι μόνο απο συλλόγους όπως φαίνεται… Εχουν όλα τα αλυτρωτικά τραγούδια στο ρεπερτόριο τους. Αντιδράστε, μην τους δίνετε χώρο για να κάνουν προπαγάνδα. Δεν έχετε συλλόγους στην περιοχή σας; Δε μπορούν να διαμαρτυρηθούν; Ποιός δίνει λεφτά στα γλέντια των συλλόγων; Πολλές φορές νομαρχίες και δήμοι επιχορηγούν συλλόγους για να έρχονται διάφορα γνωστά αηδόνια να μας τα πρήζουν με τη Μακεδονία του αιγαίου! Τα γλέντια είναι για να γλεντάμε με την καρδιά μας και όχι για να προπαγανδίζουμε τις ιδέες μας. Η Νοβα Ζόρα έχει βάλει τη Γρίβα στα μακεδονικά πανυγήρια που προπαγανδίζει ότι αποδεικνύουν τις ανοησίες της. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ, ΔΙΑΨΕΥΣΤΕ, αλλοιώς αφήνετε περιθώριο για πολλά

  4. mati

    Χορευτικό «Σολούντσανι». Εμφάνιση στην εκδήλωση «Ντιονίσοβι Σλάβι» στην δημοτική βιβλιοθήκη στην
    πόλη Σκόπια της Δ. Μακεδονίας την 27.02.2010.

    poious xerete apo to xoreutiko sigkrotima «Σολούντσανι»

    http://www.youtube.com/watch?v=IPxmC9c_Kzk&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=GCPFi-Hymdw&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=Eo53p6-1qOo&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=sYJMhND7YH4&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=MnVD3pkATa4&feature=related

  5. makintosh

    οι χορευτές του Σολούντσανι έχουν πάρει σβάρνα τα πανηγύρια για να αποδείξουν ότι αυτα δεν είναι ελληνικά αλλά μακεδονικά, είναι οι ίδιοι που χόρεψαν φέτος στη Μελίτη (Ιλιντεν), οι ίδιοι που ήρθαν και στη Γρίβα. Δεν τους βλέπετε; Ο ευτραφής νεαρός από τα Κουφάλια πρώτος-πρώτος. Ο δευτεροχορευτής από τις Αμπελιές Γιανιτσών κλπ. Είναι οι ίδιοι που διακινούν το προπαγανδιστικό έντυπο Νοβα ζόρα στα πανηγύρια. Είναι ντροπή τα γλέντια να μετατρέπονται σε βήμα προπαγάνδας. Ο καθένας ας μιλάει και ας πιστεύει ό,τι θέλει στο σπίτι του. Ας μην καπελώνει ένα πανηγύρι με τις φαντασιώσεις του. Στο χέρι των συλλόγων είναι να κόψουν το βήχα σε κάποιες ορχήστρες και χορευτές που έχουν μετατραπεί σε κομιτατζίδικο όργανο.

  6. mati

    Den eides to feromeno xorodidaskalo apo th Griva me th gineka tou?
    Alla kai allous Griviotes, Pentalofiotes??? Xrimata pou vriskoun gia ta glentia tous? apo vouleutes? nomarxes? dimarxous?
    Kai autoi tha kanoun kai th giorti kastano krasi tiri sth Griva afou einai ta idia prosopa sto politistiko silogo….

  7. Itskos

    Εξαιρετικό το βιντεο με μακεδόνικο χορό και τραγούδι από Γριβα.

    nogkoy oybavo bravo momtsi makedontsi

  8. giannis

    Εχετε καταντησει πια ΑΗΔΙΑ!!!Οποιος δε γουσταρει να ζει στην ΕΛΛΑΔΑ ας παει μαζι με αυτους τους γυφτοσκοπιανους που παιζουν αυτα τα τραγουδια στα σκοπια!!Δε μπορω να καταλαβω τι προβλημα εχουν καποιοι στη Γριβα και αντιδρουν ετσι τοσα χρονια προκαλωντας συνεχεια με το να διοργανωνουν τετοιες εκδηλωσεις.Οπως τι προβλημα εχουν και με τη Γουμενισσα και προσπαθουν να την υποθαλψουν με καθε τροπο,λες και τοσα χρονια ζουσαν υπο τον ζυγο της.Η Γριβα νομιζω βαδιζει σε τεντωμενο σχοινι με απροβλεπτες συνεπειες.Ελπιζω να επικρατησει στο μελλον περισσοτερη συννεση και λογικη γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι.Η μηπως εξ αιτιας αυτου καποιοι αρπαζουν την ευκαιρια;

  9. makintosh

    Δεν ξέρω αν έχουν προηγούμενα Γρίβα και Γουμένισσα, όμως εγώ θέλω να ξακαθαρίσω κάτι. Δεν μ΄ενδιαφέρει τι γλώσσα έχουν τα τραγούδια. Το μόνο που σημειώνω είναι η αλυτρωτική προπαγάνδα. Αν έχετε αυτο το ιδίωμα στα μέρη σας με γεια σας με χαρά σας. Τραγουδήστε όσο θέτε (το μπανανοτράγουδο είναι θέμα αισθητικής πλέον…). Τα τραγούδια όμως που τραγουδάει ο λαλίστατος τραγουδιστής των αηδονιών μιλάνε για μακεδονία του αιγαίου και άλλες τρίχες προερχόμενες από βόρεια. Αυτό μ΄ενοχλεί η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. έχουν ν΄απαντήσουν τίποτε οι τοπικοί ανταποκριτές της Φυρομίας; Ο σύλλογος της γρίβας συμφωνεί με την προπαγάνδα των τραγουδιών που καθόλου παραδοσιακά δεν είναι; Τα αποδέχεται; Μήπως τραγουδάνε και το τραγουδάκι με τους «έλληνες δολοφόνους», όπως συνηθίζουν σ΄ αλλα μέρη;

  10. mati

    O silogos tis grivas ta apodexete ola auta afou xorodidaskalo exoun ton arxigo tou silogou «Σολούντσανι» opos kai alloi silogoi exoun ton idio, alla kai alloi simantikoi paragontes tou xoriou einai ekei anamesa tous kai xorevoun. Ti na poun tora…kai me tis eulogies olon ton polotikon pane kai stinonte, dld. pianoun stasidi kai xirokrotoun. Ola einai epitrepta afou exoume dimokratia ela more kai ti egine.

  11. makintosh

    Δεν ήξερα ότι είναι ο χοροδιδάσκαλος τους. Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι μοιράζει το προπαγανδιστικό ανθελληνικό έντυπο νοβα ζόρα στα διάφορα πανηγύρια που πηγαίνει. Δεν ξέρω ποιοι είναι στο σύλλογο της γρίβας, όμως πρέπει να είναι πολύ ανεύθυνοι να αφήνουν τα παιδιά τους να μαθαίνουν χορούς με έναν τόσο ακραίο άνθρωπο. Αυτός μισεί οτιδήποτε ελληνικό. Αποδέχονται άραγε τις απόψεις του; Δεν τις ξέρουν; Η μουσική και η παράδοση πρέπει να ενώνει και όχι να χωρίζει. Ο κύριος όμως τα χρησιμοποιεί για να προπαγανδίζει. Ο δήμος και οι εκπρόσωποι του στη Γρίβα ξέρουν για την προπαγάνδα του κυρίου, ενισχύουν οικονομικά το σύλλογο που έχει τον κύριο; Επαναλαμβάνω δε μ ενοχλεί καθόλου το ιδίωμα. Μπορεί ο καθένας να τραγουδάει σε ότι γλώσσα θέλει. Η προπαγάνδα ορισμένων τραγουδιών μου τη δίνει και ο χοροδιδάσκαλος πρωτοστατεί. Σε ποιους άλλους συλλόγους είναι; Το ξέρουν ότι είναι ο διανεμητής της νόβα ζόρα;

  12. mati

    auto den to xero episis den xero ti xerei o dimos alla tou xoriou ta xeroun oloi
    nai dinoun ola ta xrimata gia oles tis ekdilosis me xrimata tou ellina forologoumenou glentane sth giorti kastano.

    to neo dioikitiko simvoulio einai

    Πρόεδρος – Δημήτριος Τζεβελέκης
    Αντιπρόεδρος – Πέτρος Μισίρκος
    Γραμματέας – Ντοραλίνα Θεοδώρου
    Ταμίας – Μάτα Ίτσκου
    Mέλη – Γεώργιος Θεοδώρου
    Ζέγλης Γεώργιος
    Αντωνία Μίσκου-Κόιου

  13. makintosh

    Άμα ο σύλλογος της Γρίβας γουστάρει τραγούδια ανθελληνικά, τότε να μας το πει. εμείς που θέλουμε να επισκεπτόμαστε το χωριό, να ακούμε τα ωραία τραγούδια (ακόμη και στο σλαβικό ιδίωμα), να τραγουδάμε τους ωραίους χορούς, δε γουστάρουμε προπαγάνδα, ούτε κομιτατζίδικα τραγούδια. Αυτά να τα τραγουδάνε στη Φυρομία. Απλά πράγματα

  14. mati

    Ti simferonta exipiretoun dimotikoi simvouloi pou iperaspizonte toso therma filoskopiani simperifora topikon simvoulon, dimotikon diamerismaton??? Giati xorodidaskalos kai dimotiki simvoulos epikalestike oti ta xalkina den mporoun na pexoun tous xorous tis Grivas??
    Poioi einai oloi autoi oi simvouloi tous exoume psifisi?????? Einai kai vouleutes??? Touw exoume psifisi???
    Oustt….
    «ο χοροδιδάσκαλος πρωτοστατεί;»
    nai nai me tin oikogeneia tou!!!

  15. dora

    Griva-Kilkis-GR Animera tis eortis tou kastanou 2009. Oi xwrikoi pou etimasan tin eorti, sto Silogo Grivas.Me ton «Σολούντσανι»!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=_42Te1ZBmyM

  16. Itskos

    Τα πονηρά υπονοούμενα και κουτοπόνηροι ισχυρισμοί του makintosh είναι τουλάχιστον αήθης κακοήθης και συκοφαντικοί. Από πού έβγαλε το συμπέρασμα ότι τα συγκεκριμένα τραγούδια είναι «ανθελληνικά» και κάνουν «προπαγάνδα» κι ότι είναι «κομιτατζίδικα»???

    Εάν γνώριζε τη μακεδόνικη γλώσσα (κι όχι σλαβικό ιδίωμα) των παπούδων και των γιαγιάδων μας θα είχε ήδη καταλάβει πολύ καλά ότι τα τραγούδια που βλέπουμε στο βίντεο είναι σατυρικά (το μπανανι και το γιαραμπίτσα) άλλα είναι ερωτικά (το λενο λενο λεντσε και το μπολεν λεζαμ ) και τα άλλα είναι της ξενιτιάς. Ας μάθει πρώτα τη γλώσσα μας τη μακεδόνικη για να καταλάβει τι ακριβώς λένε οι στίχοι των τραγουδιών και μετά να μιλάει. Υπονοούμενα μαθήματα εθνικοφροσύνης να παη να τα κάνει αλλού.

    Εγώ από τη μεριά μου θέλω να πω ένα μπράβο στα παιδιά που γλέντησαν και χόρεψαν περήφανα τα μακεδόνικα τραγούδια και τους εύχομαι καλή θητεία και καλοί πολίτες και κυρίως ζητώ από την πολιτεία να στηρίξει τόσο το σύλλογο Γρίβας να διατηρήσει τη μακεδόνικη παράδοση και τραγούδι όσο και τους 800 και βάλε μόνιμους κάτοικους που ασχολούνται κυρίως με την κτηνοτροφία, τη δενδροκομία και την υλοτομία για να μην χρειάζεται να ξενιτεύονται εδώ και εκεί.

    Με την ευκαιρία να δουμε ακόμα ένα βίντεο από τον Δήμο Κρύας Βρύσης όπου και εκει πέρα τραγουδιούνται και χορεύονται περήφανα τα δικα μας τραγούδια τα μακεδόνικα.
    http://www.youtube.com/watch?v=_wayH4sVVEg

  17. makintosh

    Ώστε το μπανάνι είναι παραδοσιακό στη γλώσσα των παππούδων και γιαγιάδων;
    Δεν ξέρω αν ο σχολιαστής ιτσκος έχει σχέση με το σύλλογο της Γρίβας, εγώ όμως έθεσα πολύ συγκεκριμένα ζητήματα και αντί αυτών μου είπε ότι είμαι κουτοπόνηρος. Ευχαριστώ και ανταποδίδω.
    1) Μπορεί να βγει ένας εκπρόσωπος του συλλόγου Γρίβας και να μας πει αν ο χοροδιδάσκαλος του μοιράζει το ανθελληνικό έντυπο ΝΟβα Ζόρα σε πανηγύρια;
    2) Μπορεί να μας διαβεβαιώσει ότι στα τραγούδια που παίχτηκαν από τα αηδόνια στο γλέντι της γρίβας στο σλαβικό ιδίωμα δεν υπήρχαν και τα αλυτρωτικά που μιλάνε για «ολόκληρη Μακεδονία», «δεν είμαστε Έλληνες, Βούλγαροι, Σέρβοι», «ενωθείτε πιρίν, αιγαίο», κλπ κλπ τα γνωστά μην τα λέω τα ξέρει όλος ο κόσμος. Αυτά μήπως είναι της ξενιτιάς;

    Κάτι γενικότερο επειδή ο ιτσκος με κατηγόρησε ότι παραδίδω μαθήματα εθνικοφροσύνης. Ελληνικά ξέρεις άνθρωπε μου να διαβάζεις; Σε δύο προηγούμενα σχόλια είπα, δε με ενδιαφέρει αν μιλάνε διαφορετική γλώσσα κάποιοι και αν τραγουδάνε στη γλώσσα αυτή. Η προπαγάνδα με ενοχλεί. Δε θέλω να πηγαίνω σε πανηγύρι και να ακούω μακεδονοχτυπημένους να βρίσκονται σε ντελίριο. Τα παιδιά τα έχετε φαρμακώσει με τις εθνικιστικές μπούρδες (σας) και τις μακεδονολατρίες σας. δηλαδή τα φαντασιακά σας που κάποιοι λίγοι εκμεταλλεύονται για να δομήσουν μια ταυτότητα που δεν υπάρχει. Είστε το ίδιο ακροδεξιοί με τους Ελληναράδες Μακεδονομάχους. Ούνα ράτσα, ούνα φάτσα. Δεν ανέχεστε καμμιά διαφορετική άποψη. Θεωρείτε εαυτούς καλύτερους και προπαγανδίζετε όπου και όπως μπορείτε.
    Μπορείτε ρε να χαλαρώσετε λίγο; Να τραγουδήσετε σε ότι γλώσσα θέλετε χωρίς να προπαγανδίζετε , να καλείτε στα πανηγύρια όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από καταγωγή, να γλεντάτε χωρίς να παραληρείτε για τη Μακεδονία.

  18. ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    Προφανώς , οι με πάθος υποστηρίζοντες τα εν λόγω γλέντια , συν τοίς άλλοις , έχουν κάνει διατριβή στον Fallmerayer , του οποίου όμως οι θεωρίες απορρίφθηκαν από την επιστημονική , ευρωπαϊκή κοινότητα της εποχής του , και όχι μόνο , ως ανεδαφικές . Όταν δέ το ιδίωμα αναβιβάζεται σε γλώσσα και ο αλυτρωτισμός υποβιβάζεται σε ξενιτιά , τότε η προπαγάνδα πιάνει υψηλά standars Γκεμπελικού τύπου -<>- .
    Μήπως είναι τυχαίο ότι κάποιοι σε άλλες περιοχές της Μακεδονίας <> για την αναγνώριση της δήθεν Μακεδονικής μειονότητας και διεκδικούν εκμάθηση της δήθεν Μακεδονικής γλώσσας στα σχολεία μας; Μήπως επίσης είναι τυχαίο ότι σε εθνικές εκλογές το φιλοσκοπιανό κόμμα ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ αλώνει χωριά και χωριουδάκια; Η μήπως είναι τυχαίο ότι οι νεοεισελθέντες δυναμικά στη πολιτική σκηνή της χώρας , οικολόγοι πράσινοι του κυρίου Τρεμάμενου , συγνώμη Τρεμόπουλου , ομιλούν περί δικαιωμάτων της καταπιεζόμενης Μακεδονικής μειονότητας;
    Αν όλα τούτα δεν είναι αποτέλεσμα προπαγάνδας στα πλαίσια μίας προσπάθειας που γίνεται από γνωστούς-άγνωστους κύκλους του εξωτερικού (βλ.Σόρος και ποιούς χρηματοδοτεί) και δυστυχώς και του εσωτερικού τότε τι ακριβώς συμβαίνει;
    Όπως και να το κάνουμε θα πρέπει κάποια στιγμή να απομονωθούν από τη πλειοψηφία των κατοίκων της περιοχής όλοι εκείνοι που με τις πρακτικές τους αμφισβητούν τα αυτονόητα. Και εάν είναι δύσκολο κάτι τέτοιο λόγω κοινωνικών – συγγενικών δεσμών πού εύλογα διέπουν κάθε μικρή κοινωνία είναι πολύ εύκολο, με λίγη καλή θέληση, να μποϋκοτάρουν άπαντες εκδηλώσεις του στυλ <>. Είναι δε ακόμη πιο εύκολο οι πολιτικοί, βουλευτές και τοπικοί άρχοντες, ν πράξουν τα δέοντα εάν τους έχει μείνει ίχνος ευθιξίας και καλώς εννοούμενου πατριωτισμού.
    Και όλα αυτά τη στιγμή που τα κόκαλα του Στράβωνα θα τρίζουν βλέποντας από εκεί πάνω τι συμβαίνει εδώ κάτω.

  19. giannis

    Δεν υπάρχει άνθρωπε μου μακεδονική γλώσσα,διαφορετικά θα ‘πρεπε να υπάρχει και μακεδονίτικη γραφή. Αυτά που μιλάνε τα (ντόπια) είναι ιδίωμα που και γω και συ και όποιος τέλος πάντων τα ξέρει τα έμαθε ακουστικά από τους προγόνους του.Δεν λέω ότι είναι κακό να τα ξέρεις ούτε να τα μιλάς, ούτε και να ακούς τραγούδια που σ’ αρέσουν. Ο τρόπος και ο λόγος που το κάνεις είναι που ενοχλεί.Το ιδίωμα αυτό το έμαθαν οι παππούδες από τους κομιτατζήδες που τους επέβαλαν να το μιλάνε και επομένως αφού οι περισσότεροι δεν πήγαν και σχολείο, εμεινε. Τώρα εσύ αν θέλεις να λες ότι είσαι ίδια φυλή με αυτούς που παίζουν στην εκδήλωση χαλάλι σου!!!!Α….και κάτι άλλο. Αυτό που βλέπω να κάνουν οι παρευρισκόμενοι είναι χορός; Γιατί εγώ βλέπω σε όλα τα τραγούδια κάποιους μεθυσμένους να περπατάνε με τα ίδια βήματα!!!!!!!!άντε και καλά κρασιά…………

  20. makintosh

    Το παρακάτω απόσπασμα δημοσιεύτηκε στο προπαγανδιστικό φύλλο Νόβα Ζόρα και αποτελεί ατράνταχτο στοιχείο για το πως λειτουργεί ο μηχανισμός του Ουράνιου τόξου. Παίζει μια μπάντα με χάλκινα σε ένα χωριό, τραγουδάει κανένα τραγούδι στο σλαβικό ιδίωμα και αμέσως το χωριό εντάσσεται στο «μακεδονικό χάρτη». Να χαίρεστε το χοροδιδάσκαλο της Γρίβας που είναι πρωτοπόρος στη διαδικασία αυτή. Εμ τα κάνει, εμ τα γράφει. Τέτοια μεθοδικότητα ούτε ο Γκέμπελς στη ναζιστική Γερμανία.

    ΜΕ ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ … ΞΥΠΝΑΜΕ !
    Γραμμένο σε 01.10.2010
    Το καλοκαίρι τελείωσε και μ’ αυτό τελείωσαν και τα μακεδόνικα πανηγύρια, από Костур-αστοριά, μέχρι και Сер-Σέρρες. Φέτος ήταν μια «δύσκολη» χρονιά, λόγω της ανελέητης προσπάθειας ακροδεξιών στοιχείων να ματαιωθούν τα πανηγύρια αυτά, χωρίς όμως να καταφέρουν τίποτα. Επερωτήσεις στο ελληνικό Κοινοβούλιο, συστάσεις στις Νομαρχίες, «οδηγίες» και απειλές από τους δήμους, παρελάσεις και φέιγ βολάν, εκφοβισμοί από πλευράς επισήμων και «ανεπισήμων» αρχών, δεν κατάφεραν να φοβίσουν τους Μακεδόνες να εκδηλώσουν τη Μακεδονικότητά τους και να παρουσιάσουν την κουλτούρα τους. Όχι μόνο δεν ματαιώθηκαν τα παραδοσιακά πλέον πανηγύρια και εκδηλώσεις, αλλά οργανώθηκαν και νέα, σε χωριά που παλαιότερα δεν «τολμούσαν» να εκδηλώσουν την ταυτότητά τους. Ήταν ένα καλοκαίρι, όπου οι Μακεδόνες κατα χιλιάδες, χόρεψαν και τραγούδησαν στη μητρική τους γλώσσα, στέλνοντας μήνυμα προς όλους, ότι «είναι εδώ και υπάρχουν». Σε πολλά χωριά, όπου μακεδόνικο τραγούδι ακουγόταν μόνο σε χορούς σε κλειστό χώρο, ακούστηκε τραγούδι και στις δημόσιες εκδηλώσεις των πολιτιστικών τους συλλόγων, όπως για παράδειγμα στο χωριό Мокрени-Μόκρενι (Βαρικό Φλώρινας). Επίσης, τραγούδι για πρώτη φορά, μετά από πολλές δεκαετίες, ακούστηκε και στο νομό Σερρών, στα χωριά Фраштани-Φράσστανι (Ορεινή) και Мертати-Μέρτατι (Ξηρότοπος). Η НоваЗора παρεβρέθηκε σε πολλά από αυτά και η ανταπόκριση των Μακεδόνων και όχι μόνο, ήταν εντυπωσιακή. Το εντυπωσιακότερο όμως, ήταν η τεράστια συμμετοχή της μακεδόνικης νεολαίας, η οποία αν και στο μεγαλύτερο ποσοστό της δεν γνωρίζει καλά τη μακεδόνικη γλώσσα, γνωρίζει και τραγουδά, με μεγάλο πάθος και περηφάνεια, τα μακεδόνικα τραγούδια που ακούγονται πλέον σε όλα τα πανηγύρια των μακεδόνικων χωριών.
    Οι Μακεδόνες ξυπνούν. Σιγά σιγά, αλλά ξυπνούν. Ιδιαίτερα η νεολαία. Η νεολαία, απελευθερωμένη από τους φόβους και τα βάσανα του παρελθόντος, δηλώνει παντού: «Είμαστε Μακεδόνες. Έλληνες πολίτες, εθνικά Μακεδόνες. Χωνέψτε το!».

  21. kathrin

    Ποιός αγράμματος ανθέλλην έγραψε αυτό το σχόλιο; Δεν νρέπονται να εκμεταλλεύονται την άγνοια, αδικαιολόγητη βέβαια, των νέων παιδιών σχετικά με το ανύπαρκτο αλλά και θλιβερό αυτό θέμα; Δεν κατάλαβαν ακόμη ότι η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ;
    ΄Οσο για το γλωσσικό ιδίωμα, που λίγοι πια το μιλούν, είναι φυσικό να υπάρχει σε περιοχές των συνόρων. Σε όλο τον κόσμο το ίδιο γίνεται. Μήπως οι Σκοπιανοί των συνόρων μας δεν μιλούν ελληνικά; Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι ΄Ελληνες. Αντιθέτως μάλιστα, είναι ανθέλληνες και έχουν βλέψεις στα Ιερά χώματα της πατρίδας μας. Ντροπή λοιπόν σε όποιον Γριβιώτη αισθάνεται ότι δεν είναι ΄Ελληνας. Και αφού δεν είναι ΄Ελληνας ας πάει να ζήσει στα Σκόπια, για να δει και πόσο ωραία περνάνε εκεί και πόσο ωραία πεινάνε. Γι αυτό και έρχονται στην Ελλάδα να δουλέψουν για να βγάλουν ένα μεροκάματο να ζήσουν τις οικογένειές τους. Γιατί λοιπόν φιλοσκοπιανοί Γριβιώτες κάθεστε στη Γρίβα; Γιατί δεν πάτε στα Σκόπια που είναι τόσο ωραία; Δεν σας βαστάει να περνάτε δύσκολα, γιαυτό και κάθεστε στο χωριό σας αραγμένοι στα καφενεία και καλοπερνάτε. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. θα πρέπει όμως οι ΄Ελληνες Γριβιώτες, οι οποίοι είναι και οι περισσότεροι, να επέμβουν και να απομονώσουν όλα αυτά τα ανθελληνικά στοιχεία. Εμπρός λοιπόν πατριώτες ΄Ελληνες Μακεδόνες της Γρίβας, δώστε επί τέλους ένα μάθημα σε αυτά τα ανήθικα πλάσματα που δυστυχώς θέλουν να λέγονται συμπατριώτες μας.
    ΄Οσο για το ανωτέρω σχόλιο, ο γράφων ας καταλάβει επί τέλους ότι δεν υπάρχει, δεν υπήρξε και δεν θα υπάρξει Μακεδονική εθνότητα. Ας το ΧΩΝΕΨΕΙ καλά ο ίδιος και ας σταματήσει τις ανοησίες αυτού του τύπου. Πολύ γρήγορα θα διαψευσθούν όλες οι ελπίδες του. Επί τέλους Σκοπιανοί και Φιλοσκοπιανοί, αφήστε τις ανιστόρητες αηδίες σας και δείτε την ιστορική αλήθεια. Φτάνει πια, κουράσατε όλο τον κόσμο και σας βαρέθηκαν όλοι. Δεν σας πιστεύει πια κανείς και ας έχετε την προπαγάνδα και τον Σόρος μαζί σας. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ. Σε λίγα ,μα πολύ λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν καν τα Σκόπια.

  22. makintosh

    Προς Kathrin:
    Είσαι από τη Γρίβα; Ξέρεις το εν λόγω χοροδιδάσκαλο που προπαγανδίζει τη νόβα ζόρα στα πανηγύρια;
    Αυτός πληρώνεται από το σύλλογο που ενισχύεται απο τοπική αυτοδιοίκηση για να βρίζει την Ελλάδα; Ας πάει σε ιδιωτικό σύλλογο και ας λέει ό,τι θέλει. Ας χορεύει στο Σολούντσανι μαζί με την παρέα του. Οχι όμως και να τον ενισχύουμε για να μας βρίζει…
    Ποιος λοιπόν έγραψε το σχόλιο αυτό στη Νόβα Ζόρα; Ποιός κάνει «πολιτιστικό ρεπορτάζ»; Αυτός που πήγε να «καλύψει» το πανηγύρι της Ορεινής. Ρωτήστε τον εκεί σύλλογο για να τον βρείτε. Γι΄αυτό σας λέω. Εμ τα κάνει, εμ τα γράφει.
    Μπράβο στη Γρίβα να χαίρεται το δάσκαλο.
    Μια παροιμία που λέει: Μ΄όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις, την ξέρετε;

  23. mati

    Μελίτη 19&20/7/2010 (Οφτσαρανι)-Meliti 19&20/7 Φλώρινας, ημέρα δεύτερη 20 Ιουλίου 2010.
    Συμμετοχή από την χορευτική ομάδα «ΣΟΛΟΥΝΤΣΙΑΝΟΙ».
    Meliti Florina,second day July 20 2010. Join the dance group «SOLUNCIANI». Το βίντεο αυτό είναι ένα από τα εκατοντάδες που βρίσκουμε στο διαδίκτυο με τις δράσεις του συλλόγου «ΣΟΛΟΥΝΤΣΙΑΝΟΙ».
    ΝΤΡΟΠΗ και ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟΣ
    Ο χοροδιδάσκαλος βλέπουμε να συμμετέχει σε όλα τα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας. Ο ίδιος χοροδιδάσκαλος εδώ και μερικούς μήνες έχει και τον πολιτιστικό σύλλογο των Μακεδόνων Στάθη. Αλλά το ερώτημα μου μένει ακόμα αναπάντητο ποια χοροδιδάσκαλος που είναι και δημοτική σύμβουλος υποστηρίζει την δράση της Γρίβας λέγοντας πως τα χάλκινα της Γουμένισσας δεν ξέρουν να παίζουν τους χορούς που χορεύει ο σύλλογος της Γρίβας; Γιατί μέχρι τώρα δεν είχαμε κάποια επίσημη αντίδραση. Μήπως στην περίπτωση της Γρίβας η σιωπή είναι χρυσός;

  24. kathrin

    Γιατί αγαπητέ mati κρύβεσαι και δεν γράφεις το όνομα της χοροδιδασκάλου που είναι και δημοτική σύμβουλος; ΄Ολοι ξέρουμε ότι είναι η κ.Κατερίνα Κούπανη, η οποία μάλιστα είναι και καθηγήτρια γυμναστικής στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο της Γουμένισσας. Σκέφτεστε λοιπόν συμπατριώτες μου τί και πόσο μεγάλο κακό μπορεί να κάνει η εν λόγω κυρία; Και γιατί ισχυρίζεται ότι τα χάλκινα της Γουμένισσας δεν ξέρουν να παίζουν τους χορούς της Γρίβας; Τους ξέρουν και πολύ καλά μάλιστα. Αλλά και αν δεν τους ήξεραν, η ίδια θα μπορούσε να τους βοηθήσει να τους μάθουν και όχι να υποστηρίζει τους φιλοσκοπιανούς. Κα Κούπανη, έχετε υποχρέωση ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ να λάβετε θέση για το θέμα αυτό. Περιμένουμε την απάντησή σας.

    Ελπίζω φέτος για τη γιορτή του κάστανου στη Γρίβα ο Δήμος της Γουμένισσας και η επί των πολιτιστικών αρμόδια δημοτική σύμβουλος κ.Μαρία Παλάνη-Πολατίδου να προσέξουν και να χρηματοδοτήσουν μεν την εκδήλωση, αλλά να συμφωνήσουν με τους Γριβιώτες για το ποιά τραγούδια θα ακουστούν και ποιοί μουσικοί θα παίξουν. Μη φέρουν πάλι σκοπιανούς μουσικούς. Αρκετά τα καραγκιοζιλίκια έως τώρα. Και άν οι Γριβιώτες θέλουν να φέρουν σκοπιανούς μουσικούς, τότε ο Δήμος της Γουμένισσας δεν πρέπει ούτε να χρηματοδοτήσει τη γιορτή ούτε και να παραστεί ο Δήμαρχος και διάφοροι δημοτικοί σύμβουλοι, πλην της κ.Κούπανη.

  25. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΠΑΝΗ

    ΕΙΜΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΠΑΝΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Η ΧΟΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΡΙΒΑΣ ΟΠΩΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ,ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑ, ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΜΟΥ ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΝΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΚΙΝΑ ΠΝΕΥΣΤΑ ΤΗΣ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΑΞΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΧΩΡΟ. ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΤΗΣ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΡΙΒΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΘΛΙΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΝ ΟΨΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ 2010. ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ , ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ….

  26. mati

    Den eimai h Katerina kai grafo ta exis:
    *ΕΙΜΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΠΑΝΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Η ΧΟΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΡΙΒΑΣ ΟΠΩΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ*

    {Αλλά το ερώτημα μου μένει ακόμα αναπάντητο ποια χοροδιδάσκαλος που είναι και δημοτική σύμβουλος υποστηρίζει την δράση της Γρίβας λέγοντας πως τα χάλκινα της Γουμένισσας δεν ξέρουν να παίζουν τους χορούς που χορεύει ο σύλλογος της Γρίβας;}

    Kuria Koupanh kanenas den egrapse pouthena pos eisai h xorodidaskalos ths Grivas. An ksanadiavasis sosta tha deis pos allo einai to erotima mou. Kai auto uparxei kai san hxitiko ntokoumeto min mas prokalis kathere ourane kai to dimosiopoihsoume…alla opoios exei ti miga migiazete xa xa xa

  27. kathrin

    Κα Κούπανη, διαβάστε προσεκτικά και θα καταλάβετε ότι κανείς δεν γράφει ότι είστε η χοροδιδάσκαλος του συλλόγου της Γρίβας. Μήπως δεν γνωρίζετε καλά τα Ελληνικά; γιατί απ ότι βλέπω στην απάντησή σας και η ορθογραφία σας είναι αρκετά κακή.
    Λοιπόν, μην προκαλείτε καθαρέ ουρανέ γιατί θα βγούν πολλά άπλυτα στη φόρα και δε σας συμφέρει.

  28. Doralina Theodorou

    grafete pio panw oti exoume katantisei aideia p diorganonoume tetoies ekdilwseis k akougontai auta t tragoudia…apantiste m ligo k eseis…den exete kantantisei k eseis aideia p asxoliste oli tin wra m t ti kanei i GRIVA??

  29. kathrin

    κ.Doralina, εμείς δεν έχουμε καταντήσει αηδία, αλλά μόνον εσείς με την ανθελληνική και αναίσχυντη συμπεριφορά σας. Εμείς υποστηρίζουμε το ιστορικά αποδεδειγμένο δίκηο της Ελληνικότητας της Μακεδονίας μας. Εσείς καλό θα ήταν να μάθαιτε και λίγα ελληνικά καλύτερα και να γράφετε και ελληνικά και όχι αυτές τις πράγματι αηδίες που γράφετε με τον τρόπο που τις γράφετε. Σταματήστε πια, σεβαστείτε και ντραπείτε πρώτα τον εαυτό σας και μετά όλους τους άλλους.
    ΄Οσο για τη γιορτή σας, να είστε σίγουρη ότι ασφαλώς και δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έρθουμε και σίγουρα δεν θα έρθουμε ούτε να σας δούμε και να σας ακούσουμε αλλά και ούτε να συγχυστούμε με τα αίσχη σας.

  30. makintosh

    Προς ΔΣ συλλόγου Γρίβας:
    Πρόεδρος – Δημήτριος Τζεβελέκης
    Αντιπρόεδρος – Πέτρος Μισίρκος
    Γραμματέας – Ντοραλίνα Θεοδώρου
    Ταμίας – Μάτα Ίτσκου
    Mέλη – Γεώργιος Θεοδώρου
    Ζέγλης Γεώργιος
    Αντωνία Μίσκου-Κόιου

    Προ ημερών σας έθεσα ένα ερώτημα για το χοδοδιδάσκαλο του συλλόγου σας. Γνωρίζετε ότι προπαγανδίζει στα πανηγύρια κατά της Ελλάδας μέσω του ανθελληνικού εντύπου νοβα ζόρα το οποίο και διακινεί;
    Συμφωνείτε με τις απόψεις αυτές;
    Εχετε επίγνωση του πόσο κακό μπορεί να κάνει στα παιδιά που μαθαίνουν χορούς μαζί του;
    Συμφωνείτε με τις μισαλλόδοξες απόψεις του;
    Συμφωνείτε με το περιεχόμενο των ανθελληνικών τραγουδιών τα οποία και θα απαγορεύσετε να ακουστούν στη γιορτή κάστανου;
    Σας παρακαλώ αν απαντήσετε, απαντήστε στα ερωτήματα μου, τα οποία είναι πολύ συγκεκριμένα. Το χωριό περιμένει συγκεκριμένες απαντήσεις.

  31. Doralina Theodorou

    kai vevaia eseis katantate ahdia p asxoliste m emas….emeis kseroume n milame ellhnika alla iparxei mia megali diafora anamesa s emas k esas emeis kseroume k apo tropous enw eseis den kserete apo auto…den iparexei logos n ntrapoume g ton euato mas gt den exoume kanei kati esie sprepei n ntrapite gia to diko sas eauto pou lete ola auta pou den isxioun gia mas….kai kanete poli kala pou den tha erthete sti giorti mas…

  32. mati

    Pros Doralina Theodorou
    Kalh mou Doralina eisai tou giatrou. Ola ta video pou exoun anevei sto blog exoun emas na xoreuome h esas me to makedoniko meraki tous kanoume kai diafisi. Eleos koritsaki mou pane na matheis prota grammata kai meta na exeis gnomi. Min milas kai se diabazoun pagosmia.Alla den mas eipes ton xorodidaskalo poios einai kale???
    Kai o proedros tou xoriou poios einai tha mas peis??? xa xa xa tha gelasoume polu me ola ta kanalia giro kai eseis na xoreuete gia th xamenh Makedonia….ouuu polu kala tha perasoume

  33. Doralina Theodorou

    ESI EISAI TOU GIATROU KAI OXI EGW…..TOSA EXETE EXETE GRAPSEI DEN KSERETE POIOS EINAI O PROEDROD TOU XWRIOU I O XORODIDASKALOS??? THA ME TRELANEIS??? KOITAKSTE PRWTA TA DIKA SAS XALIA GELASTE LIGO KAI META ELATE KAI SE MAS NA GELASETE XAXAXA….KAI KATI AKOMA MATHE TROPOUS…!!!!!XAXAXA

  34. kathrin

    Τί να σου πω Ντοραλίνα; ΄Εχω μείνει ξερή με τους τρόπους σου. Πιο ευγενικό άτομο από σένα δεν έχω ξαναγνωρίσει.
    Καλα δεν ντρέπεσαι λίγο και γράφεις όλα αυτά τα ανθελληνικά και αγενέστατα σχόλια; Νομίζεις ότι είσαι και ευγενής;
    Αλήθεια ή καταγωγή σου από που είναι; Πάντως όχι από τη Γρίβα. Μάλλον από κάπου βορειότερα υποθέτω.
    Είσαι και γραμματέας του συλλόγου και σκέπτεσαι με αυτόν τον τρόπο. ΄Αρα καί όλο το υπόλοιπο Δ.Σ. του συλλόγου συμφωνεί μαζί σου. Επομένως δεν περιμένουμε τίποτε καλύτερο από σας παρά μόνο φιλοσκοπιανή προπαγάνδα. Θα ήταν καλύτερο λοιπόν να φύγετε και να πάτε να ζήσετε στην «πατρίδα σας» τα σκόπια και να μας αφήσετε ήσυχους. Δεν σας θέλουμε και δεν σας χρειαζόμαστε εδώ. Να φύγετε όλοι σας και να μείνουν στη Γρίβα μόνο οι σωστοί ΄Ελληνες, που είναι και η συντριπτική πλειοψηφία.
    Ακόμη είναι ντροπή σας και πολύ κακό να τρομοκρατείτε τους γέρους κατοίκους του χωριού και να τους βάφετε τα σπίτια τους. Το ξέρουμε ότι δεν σέβεστε τίποτε, αλλά τουλάχιστον σεβαστείτε την ηλικία αυτών των ανθρώπων.

  35. makintosh

    Λοιπόν είδα χθες τη Ντοραλίνα και πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι καταπληκτικό «μωρό». Γι΄αυτό λοιπόν κάτω τα χέρια από αυτήν. Ενα το κρατούμενο.
    Είναι δυνατόν αυτή η γυναικάρα με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά να είναι από βόρεια, δηλαδή βουλγαρικής προέλευσης; (γιατί και οι σκοπιανοί είναι της ίδιας καταγωγής όπως όλοι οι σοβαροί άνθρωποι γνωρίζουν). Ελληνίδα 110%.
    Εγώ θα πάω στη γιορτή μόνο για τη Ντοραλίνα (:

  36. para pende

    ase oxi aidia alla einai gia petagma, opos kai oloi oi alloi filoskopianoi alla exetai Humor giati pragmatika oute o Karangiozis den sas ftanei, kai etsi gelao me tis…. (na min to grapso) me ayta pou diawazo.

  37. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΠΑΝΗ

    ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ-ΧΑΛΚΙΝΑ ΠΝΕΥΣΤΑ ΤΗΣ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑΣ-ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΝΕΣΑ ΜΑΣ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΑΛΛΗΛΟΕΚΤΙΜΗΣΗ. ΑΥΤΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.
    ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΕΥΘΕΩΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΓΡΙΒΑΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΑ ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΥΓΧΑΝΩ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΟΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟ-ΧΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΩΝΩΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΛΚΙΝΑ. ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΑΙ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ……..ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.

    ME TIMH
    ΚΟΥΠΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

  38. johnaras

    to skopianiko tragoudi pou leei(nie nesna grsti) simeni emis den imaste elines kai to tragoudane se ola ta panigiria,mipos kai ayto milai gia tin xenitia?kai den ine mono auto,ta pio pola tetoio periexomeno exoun.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα